sistemi

  • ۰
  • ۰

چیزی که در مورد این ردیاب کوچک جالب است، این است که اندازه آن آنقدر کوچک است که تقریبا می ‌تواند برای هر چیزی استفاده شود. ممکن است ژاکتی داشته باشید که نمی ‌خواهید آن را از دست بدهید. فقط کافیست کوچکترین ردیاب شخصی خود را در یکی از جیب‌هایش فرو کنید و تمام مدت آن را پیگیری کنید. اگر کیف شما دزدیده شود نگران نباشید شما می توانید خیلی ساده آن را ردیابی کرده و دزد را تحویل پلیس دهید . حتی در بعضی موارد از این ردیاب کوچک برای ردیابی همسر نیز استفاده می‌شود!!

مکان دستگاه هر ۵ ثانیه به روز رسانی می‌شود تا به شما نشان دهد مکان آن در نقشه دقیقا کجاست و به شما کمک می ‌کند ردیاب را در داخل یا جایی پنهان در محدوده دقت 3 متر پیدا کنید.

مقدار ذخیره باتری در ردیاب شخصی چقدر می باشد؟

لطفا توجه داشته باشید که عمر باتری به تنظیمات مورد استفاده وابسته است. به عنوان مثال، اگر به روز رسانی محل از هر دقیقه به هر ۳۰ دقیقه تغییر دهید، این کار، عمر باتری را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد. به طور متوسط بعد از هر بار شارژ کردن کوچکترین ردیاب شخصی خودتان تا دو هفته نیاز به شارژ کردن ندارید.

اهمیت داشتن ردیاب شخصی

سیستم GPS از طریق ارتباط با ماهواره ‌های جهانی کار می‌کند. این نرم‌افزار از اطلاعات نقشه ماهواره‌ای برای مطلع ساختن مکان فعلی خود استفاده می‌کند. داشتن این وسیله امنیت بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا می‌ دانید که محل این دستگاه می ‌تواند در هر زمانی مورد نظارت شما قرار گیرد. از این دستگاه برای ردیابی وسایل نقلیه (موتور و ماشین)، افراد (کودکان و سالمندان) و حیوانات استفاده می‌شود.

شما می توانید این دستگاه را در هر جایی که مورد نظرتان می باشد وصل کنید و دیگر نگران گم شدن آن نباشید. شرکت ‌های اجاره اتومبیل با داشتن این دستگاه سود زیادی می برند. زیرا شخصی که اتومبیل را اجاره کرده است مطمئن خواهد بود که وسیله نقلیه تحت نظارت قرار دارد و از محدوده ای که برای آن تعریف شده است خارج نمی شود. این دستگاه بهره‌وری عملیاتی و ایمنی را افزایش می‌دهد و در عملیات اضطراری به عملیات نجات کمک می‌کند و داده‌ها را برای تدارکات فراهم می‌کند. در ادامه چند مورد از کاربردهای ردیاب شخصی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ۰۰/۰۲/۱۰
  • احسان دهداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی