sistemi

  • ۰
  • ۰

ردیاب آهنربایی چیست؟

ردیاب آهنربایی نظامی NG8000 که با نام ردیاب آهنربایی نیز شناخته می‌شود یکی از جدیدترین مدل‌های ردیاب است که اصلاً نیاز به سیم‌کشی ندارد. این ردیاب به‌وسیله خاصیت آهنربایی که دارد به خودرو و یا موتورسیکلت شما چسبیده و به‌صورت خودکار فعال‌شده و کار خود را آغاز می‌کند. برای استفاده از این ردیاب باید یک سیم‌کارت فعال را در داخل آن قرار دهید.

نیکان جی پی اس + ردیاب

شما با استفاده از ردیاب آهنربایی می‌توانید از خدمات پیامکی آن، اپلیکیشن ردیابی موبایل، پنل کاربری در اینترنت (قابل‌دسترسی با موبایل، تبلت و رایانه) به‌راحتی و به‌صورت رایگان استفاده کنید. این ردیاب علاوه بر محل دقیق خودرو می‌تواند مسیرهای طی شده خودرو در 6 ماه گذشته را به شما نشان دهد.

ردیاب نظامی می‌تواند سرعت خودرو و مسیر آن و حتی محل‌های توقف خودرو را به شما نشان دهد. می‌تواند به شما هشدار جدا شدن دستگاه از خودرو را ارسال کند. هشدار خالی شدن باتری هشدار تعویض سیم‌کارت نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • احسان دهداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی